Za noci zimního slunovratu 2010

V pondělí 20. prosince 2010 proběhne tradiční společná Vánoční besídka turisťáku a Malé nivničky.

Sraz v 14:30 u klubovny. Pořádně se oblečte, budeme venku. Při západu slunce v 16:05:13 zapálíme u Trojice náš slunovratový oheň. S sebou velmi teplé oblečení, saně nebo boby.

• Jura a Vlastik •

Herní večer – 25. prosince

A opět tu máme herní večer. Tentokrát 25. prosince od 18:00. Akce je určena pro starší (budou se hrát střílečky a náročnější hry) a pořádá ji Štupl a Šmudla

Herní večer 25. prosince

Praha 13.11.2010

V rámci akce Českých drah „Vlakem na výlet“, pojedeme na výlet do Prahy. Navštívíme Pražský hrad, katedrálu sv. Víta, Karlův most, Staroměstské náměstí, Václavské náměstí + překvapení. Vedoucí výletu Mgr. Miškar (tel: 732 405 684)

Cena výletu bude 300 Kč. V ceně budou jízdenky na vlak a metro, místenka a překvapení.

Sraz v sobotu 13.11.2010 ráno ve 4:15 v Uherském Brodě před vlakovým nádražím. Návrat večer ve 21:40 do Brodu. Tady potřebujeme pomoc rodičů. Je potřeba abyste se domluvili a auty dopravili děti ráno do Brodu a večer si zase pro děti přijeli.

S sebou:

• vhodné teplé oblečení a pohodlnou obuv, deštník nebo pláštěnku
  • svačinu a pití do vlaku (oběd a svačinu zpět si mohou děti zakoupit v Praze)
  • peníze na svačinu, oběd a drobnou útratu cca 100 Kč
  • kartičku pojištěnce
  • léky, které denně užívám
  • Všechny věci uložit do batohu na záda (na obě ramena)!!!

Zde si můžete stáhnout soubor s návratkou, která je potřeba vyplnit a odevzdat na schůzce — Vylet-Praha (.doc, 27KB)

Herní večer – vyhodnocení

Deskové hry
Hrály se i klasické deskové hry.

Herní večer začal v 18:00 v klubovně a skončil na druhý den ve 12:00. V patnácti lidech jsme hráli všechno možné od Bangu, Aktivit, Farmáře a dalších klasických her až po televizní hry na Wii konzoli.

Největší úspěch nakonec sklidila hra Mario Kart – závody autíček na netradičních tratích. Proběhl také turnaj, kterého se účastnilo 7 hráčů a který prověřil reflexy a řidičské schopnosti. Pokračovat ve čtení „Herní večer – vyhodnocení“

Herní večer – 29. října

V pátek, 29. října bude od 18:00 v klubovně Herní večer. Můžete se tešit na Bang!, Carcassonne, Super farmáře a další stolní hry. Později proběhne i turnájek v Tenise a Mario Kart na konzoli Wii. Zájemci mohou v klubovně i přespat.

Herní večer 29. 10. 2010
Herní večer, v pátek 29. 10. 2010 od 18:00.

(Pouze pro členy oddílu)

Brestové 15.-17. října 2010

Na začátku bych chtěl vysvětlit omyl, který jsem udělal při psaní předchozího příspěvku Brestové — listopad 2010. Výlet na Brestové jsme podnikli tento víkend, tedy v říjnu. Listopad v nadpise je tiskařský šotek a nemá tam co dělat. Doufám, že jste se nenechali splést 🙂chata

Na Brestové jsme vyrazili v pátek, 15. října v 16:15 SEČ. Autobusem jsme dojeli na Strání a odtud pak pěšky až na chatu, kde jsme se měli na celý následující víkend ubytovat. Do cíle jsme dorazili v celkovém počtu 14 lidí s 0% ztrátou. Pokračovat ve čtení „Brestové 15.-17. října 2010“

Brestové — listopad 2010

Brestové 2009
V minulém roce jsme navštívili Brestové v hojném počtu.

Ve dnech 15. až 17. října (samozřejmě, že listopad ne :)) pojedeme na Slovensko do Brestové. Sraz je v pátek 15.10. v 16:15 u Váhy. Návrat do Nivnice v neděli v 12:50 k Váze.

S sebou si vemte: V+V3, jídlo na 3×, 200 Kč, pas.

Pro ty mladší: Už jsme tam byli minulý rok. Mrkněte na fotky ve fotogalerii.

Pohádkový les 2010 — jaký byl?

Vstupní brána do pohádkověho světa

Letos jsme již po sedmé, za vydatné podpory kamarádů, připravili pro děti z Nivnice Podvečerně-noční pohádkový les.

Na krátké a nenáročné trase, která vedla od Starého hřiště podél řeky až ke Stržím, bylo letos deset zastavení s nejrůznějšími pohádkovými bytostmi. Ty dávali návštěvníků nejrůznější úkoly, jeden zajímavější jak druhý. Tuto trasu si prošlo 277 dětí v doprovodu 193 dospělých.