Reakce na noční výlet

Noční výlet proběhl 12. listopadu. Zde si můžete přečíst některé  reakce dětí. Fotografie z této akce bohužel nejsou.

V 5 hodin jsme měli sraz v klubovně. Šli jsme na staré hřiště a tam jsme se dozvěděli kam půjdeme. Šli jsme na Jamy. Celou cestu jsme hráli na partyzány a Němce. Na Jamách jsme bez papíru zapálili oheň a vyhráli jsme. Potom jsme šli ke Trojici a tam jsme hráli na lovce strašidel. Nakonec jsme se vrátili do klubovny. Byla to sranda.

Adam Velecký

Na noční výlet jsme vyrazili v sobotu 12. listopadu 2011 večer. Všichni jsme se sešli v klubovně a mohli jsme vyrazit. Noční výlet začal. Přišli jsme na staré hřiště a Míša nám řekl že Bazzi se Šmudlou budou Němci, kteří nás budou chytat. Aby jsme zvítězili, museli jsme dojít na Vinohrady a do hodiny zapálit oheň. Cestou jsme na paintbolovém hřišti viděli 2 světýlka tak jsme se schovali a potom jsme vyrazili přes cestu na Vinohrady. Museli jsme se schovávat projíždějícím autům, aby nás neosvětlila. Na Jamách na nás štěkali 2 psi. Čekali jsme až přestanou, ale nepřestali tak jsme si museli pospíšit, aby nás Bazzi se Šmudlou neviděli. Nakonec se nám podařilo oheň rozdělat. Pojedli jsme a trochu se ohřáli a pokračovali v cestě. Vyšli jsme na louku, kde nám Míša říkal něco o souhvězdích, planetě Jupiter, Malém a Velkém vozu a spoustu dalších.Taky jsme uviděli stromy v mlze, byla to nádhera. Potom jsme sešli po loučce dolů a vyšli jsme u kapličky, kde jsme hráli hru na lovení strašidel. Hra se mi líbila. Potom jsme šli do klubovny, kde jsme si sečetli body a šli domů. Výlet se mi moc líbil a hlavně to byl velký zážitek.

Květka Drblíková

Celý výlet se mi moc líbil. Bylo hezky a zima ani moc nebyla. Byla i sranda, ale moc nás nebylo.

V sobotu 12. listopadu jsme čekali na Míšu v klubovně odtud jsme pak šli na staré hřiště a Míša vyhlásil 1. hru. Šmudla a Bazi byli Němci a ti nás střílí. Měli jsme kolem 15 minut na to aby jsme jim utekli. Tak jsme šli normálně po cestě až po druhý splav. Tam jsme se zastavili protože jsme tam viděli 2 světla. Pak jsme šli radši dál a ukryli na pejntboláku. Za chvíli jsme pokračovali silnicí a když jelo auto, lehli jsme si do trávy, aby nás to neosvětlilo, rychle přes most a směrem na Jamy. Na vinohradské cestě jsme se trošku sekli, na chatkách byli totiž lidi tak jsme po 2 šli k lesu. A oheň jsme rozdělali kousek za Martinákovou chatou. Cíl byl do hodiny na Jamách rozdělat oheň a to jsme taky splnili. Posvačili jsme u ohně, pak ho kluci uhasili a šli jsme nahoru lesem. Míša nám pak ukázal pár souhvězdí a šli jsme k naší kapli, kde jsme pak hráli hru. Šmudla, Bazi a Míša byli strašidla které lákal šramot, světlo a hlasy. Dole byla přivěšená strašidla a my jsme si museli zapisovat jejich názvy český název (1 bod) a latinský za 5 bodů. Vyhrála jsem o 2 body. Celý výlet byl fakt moc hezký.

Sára Drbliková

10. 11. jsme šli s turisťákem na noční výlet. Moc jsem se těšil na to, co nás čeká a jaké zažijeme dobrodružství. Přece jenom jít na noční výlet v noci a ještě na místo, které vůbec neznáš je trošku dobrodružné.

Sraz byl v 17:00 u klubovny. Už od odpoledne bylo vidět na teploměru, že zima se už pomalu hlásí o své slovo, pomalu přituhovalo! Ale to tajemno po dobrodružství bylo moc silné. Od klubovny jsme vyšli ke koupališti. Tam začínala první hra na partyzány. Bazi a Šmudla byli Němci a my jsme byli partyzáni. Je pěkné se vžít do role partyzána  a za hodinu jsme měli být na Jamách.  Tam jsme měli za úkol rozdělat oheň. Nejprve jsme šli kolem pejntbolového hřiště, kde jsme se měli schovat, aby nás Němci neviděli. Na Vinohradech jsme museli zalehnout na zem, aby nás neprozradili štěkající psi. Když jsme došli na Jamy, začali jsme sbírat dřevo a rozdělávat oheň. Měli jsme na to časový limit a rozdělat ho, se nám podařilo těsně  o 1 minutu dřív. U ohně jsme posvačili a zahnali hlad a žízeň.

Z Jam jsme šli na Čupy a sledovali souhvězdí Velkého a MALÉHO VOZU.  Další naše kroky mířily ke Kapli Nejsvětější trojice. Tam začínala druhá hra našeho programu Strašidla. Úkolem nás vědců bylo poznat co nejvíce strašidel a jejich názvy popsat do zápisníku. K tomu všemu nás honily ještě velká opravdová živá strašidla s velkými vřídky na nose a prostě úplně strašidelní!!!!

Na závěr všeho toho dobrodružství jsme se odebrali do klubovny, kde jsme zhodnotili všechny úkoly.

Jsem moc rád, že jsem mohl poprvé v noci objevovat zákoutí naší Nivnice a to přestože bylo dost zima. Jsem rád, že počasí nás krásně nechalo podívat se do okolí  obce, zimu, která nás provázela jsme překonali a radovali jsme se z krásného, netradičně stráveného večera.

Dík za krásný zážitek

Šťěpán

My jsme šli na noční výpravu v 17:15 hodin. Vyšli jsme od klubovny na staré hřiště. Od tama jsme šli na jamy. Cestou tam jsme hráli hru. My jsme byli Partugáni a Šmudla s Bejzim byli Němci. Jak jsme byli u painbolového hřiště, tak jsme viděli nějaké světlo. Honem jsme se šli schovat. Potom jsme šli kolem silnice a když jsme viděli auto, tak jsme si lehli na zem. Pak jsme šli dál a dál a zastavili jsme se pod jamama u chatek, protože na nás vyběhli psi. Jak je pán zavřel tak jsme šli dál. Když jsme byli v jamách, tak jsme rozdělali oheň. U ohně jsme se zahřáli a pojedli. Šli jsme dál na kopec Čupy, tam jsme pozorovali souhvězdí a viděli jsme Jupiter. Z tama jsme šli ke kaple sv. Trojice. Tam jsme hráli hru. Když jse dohráli hru, tak jsme šli do klubovny. Tam jsme si spočítali body a potom jsme šli domů. Doma jsem byl ve 22:00 h. a potom jsem šel spát.

Tomáš Červenka

V sobotu 12. 11. 2011 v pět hodin jsme měli sraz v klubovně. Byla zima, ale chtělo se mi jít na noční výlet, a tak mi to až tak moc nevadilo… ani jsem neměl moc strach. Ve velkém počtu jsme šli naproti nočnímu dobrodružství. Dosáhnout cíle bylo těžké. Museli jsme překonat hustý les, paintballové hřiště, silnici, znovu hustý les a nakonec chaty. Během cesty nás čekalo mnoho úkolů. Míša nám na začátku řekl, že máme do hodiny zapálit na Jamách oheň. Nakonec jsme to zvládli. Při ohni jsme posvačili. Cestou jsme se dívali na souhvězdí a došli až ke kapličce u Trojice. Tam jsme museli hledat strašidla. Na strašidlu bylo jméno česky a latinsky, které jsme měli napsat na papír. Potom nás zima nasměrovala do klubovny, kde jsme si spočítali body a šli domů.

Byl to super výlet 🙂 Honza Charvát

Noční výlet 12. listopadu 2011

Sraz v klubovně v 17:00, návrat do Nivnice kolem 23:00 pět ke klubovně.

S sebou: V+V1, píšící tužku a zápisník, svítící baterku, náhradní vnitřky a žárovku, teplé oblečení, náhradní ponožky, pláštěnku, svačinu a pití. Nebrat mobily. Pokud bude nutné telefonovat, dejte dětem číslo a já zavolám ze svého mobilu.

Cíl výletu záměrně dětem nesděluji, pokud jej rodiče chtějí vědět, sdělím jej SMS zprávou.

Jura Miškar

Výlet do Brna

V sobotu 22.10. 2011 proběhlo v Brně potáborové setkání členů letního tábora Lubina.

V galerii je několik fotografií. —

A jak se výlet líbil?

V sobotu 22.10.byli na výletě v Brně. Autobusem jsme jeli na vlakové nádraží do Uh. Brodu, ale do Brna jsme jeli vlakem. V Brně jsme šli do lanového centra a všechny to bavilo. Potom jsme poobědvali a šli jsme se podívat na věž kostela Svatého Petra. Bylo z tama vidět celé Brno. Z tama jsme šli na hrad Špilberk. Pak jsme šli na nádraží a odjeli jsme domů. SUPER VÝLET!!!

Adam Velecký

V sobotu 22. 10. 2011 mě ráno maminka vzbudila v 5 hodin. Chtělo se mi z postele, protože jsem se do Brna těšil. Jeli jsme autobusem do Uherského Brodu. Ve vlaku jsem měl dlouhou chvíli. Nejezdila tam babička s cukrátkama. Po dlouhé cestě jsme byli konečně v Brně. Z nádraží jsme šli do Jugle parku. V lanovém centrum byli těžké překážky, ale zvládli jsme to. Nejvíc se mi líbil přechod přes liány. Šel jsem krůček po krůčku, abych nespadl. Vyhladovělí jsme šli do MEKÁČU. Ještě předtím jsme šli podívat na brněnského draka. Po posilnění cheeseburgrem jsme vyšlapali na věž katedrály sv. Petra a Pavla. Na věži byli dva maxi zvony. Zamířil jsme na hrad Špilberk do podzemní věznice. Po prohlídce jsme šli do nákupního centra, tam jsme si řekli, že máme půl hodiny na kupování na cestu. Přáli jsme si vlak s kupéčkama. Babička s cukrátkama zase nejezdila. Cesta rychle ubíhala a hned jsme byli v Brodě. Byl to pěkný výlet!!!

Honza Charvát

Výlet do lanového centra v Brně.

Lubina 2011 — potáborové setkání

V sobotu 22.10. 2011 proběhne v Brně potáborové setkání členů letního tábora Lubina 2011 a dalších členů TOM Nivnice.

Program:

• Odjezd z Nivnice 5:35 od školy (nebo Besedy) do Uherského Brodu. Odtud vlakem v 6:09 do Brna.
  • Návštěva lanového centra Jungle park (děti si vyberou trasu podle svých možností a schopností). Pokud se někomu zalíbí, může si připlatit další trasu z vlastních peněz.
  • Po programu budeme hrát v okolí drobné hry.
  • V případě nepříznivého počasí navštívíme halu Bongo.
  • Odpoledne podle počasí navštívíme Špilberk, Petrov a střed města.
  • Odjezd z Brna 17:28, příjezd do Uh. Brodu 19:41. Odjezd autobusu 19:42, příjezd do Nivnice ke škole 19:58.

Do pondělí  17.9. musí každý odevzdat papírovou návratku, nebo závazně potvrdit účast na email tomnivnice(zavinac)seznam(tecka)cz nebo na telefon 732405684 (Jiří Miškar). Papírovou návratku musí každý přinést na středeční schůzku nebo v nejhorším případě v sobotu ke vlaku.

Na akci budeme vybírat 200 Kč. V ceně je cesta do Brna, jízdenky na MHD, vstup do Jungle Parku, popř. další vstupné. Na akci budeme k pokrytí všech nákladů čerpat dotaci od Asociace turistických oddílů mládeže ČR. Případný přebytek peněz vrátíme rodičům. Doporučujeme kapesné v max. výši 200 Kč a drobné na WC. Peníze odevzdejte zároveň s návratkou.

S sebou si každý vezme: sportovní oblečení a obutí podle počasí, svačinu, pití, pláštěnku nebo deštník. Vše do batohu na dvě ramena. Občerstvení si budou moci děti i koupit ve městě.

Tento text, včetně návratky na akci si můžete stáhnout ve formátu DOC — Lubina 2011 – potáborové setkání.

Noční pohádkový les 24.9.2011

Do organizace osmého nočního pohádkového lesa se letos nejrůznějším způsobem zapojilo více než 70 lidí z Turistického oddílu Nivnice, Nivničky a dalších našich kamarádů. Touto cestou bych jim chtěl velmi poděkovat za jejich čas a ochotu. Na pohádkovou trasu se vydalo 360 dětí a 227 dospělých. Celkem tedy 587 účastníků. Doufáme, že se vám všem pohádkový les líbil. Vzhledem ke stále náročnější přípravě uvítáme v příštích letech každou nabídnutou pomoc.

Fotografie z jednotlivých stanovišť a reakce účastníků jsou ve zbytku článku. Pokračovat ve čtení „Noční pohádkový les 24.9.2011“

Noční pohádkový les 2011

Pozvánka na pohádkový les 2011.

Jíž 8. ročník nočního pohádkového lesa proběhne 24. září od 17 hodin. A pozor! Start je tentokrát z koupaliště, cíl zůstal nezměněn — na Stržách.

Těšíme se na Vás.

Lubina 2011 — 9. den

Dopoledne nás čekala procházka k blízkému památníku, kde jsme si zahráli na rybáře a obchodníky. V průběhu hry začalo pršet a pršelo až do pozdních nočních hodin.

Zbytek dne jsme proto strávili ve velkém stanu hraním Aktivit, dalších menších her a přípravou na noční střetnutí se samotným drakem Šmakem.

Drak Šmak ve svém doupěti.

Ten se skrýval ve své sluji, kde spal na ukradeném trpasličím pokladu. Každý trpaslík se musel do jeho doupěte sám vloupat a ukrást mu kousek pokladu. I když drak vrčel, řval a chrlil oheň, trpaslíci vyvázli beze ztrát.

Tento náš noční výpad draka velmi rozčílil…

Lubina 2011 — 8. den

Ráno jsme se učili kouzla ve škole magie, kde studoval i Gandalf. Někteří studovali lépe, některým naopak kouzla moc nešly, ale nakonec se z nás všech stali čarodějové začátečníci.

Po obědě se trpasličí rody rozhodly usmířit si své bohy, a tak pro ně z přírodnin vytvořily obrazy. Trpasličí bohové se nakonec rozhodli ukázat nám na chvíli slunce. Po dlouhé době jsme si tak mohli zase nasadit kráťase.

Obrazy bohům — Dýmkové koření pro Gandalfa.
Obrazy bohům — Trpasličí bojovník se sekerou.
Obrazy bohům — Mořská panna vítá trpasličí námořníky.
Obrazy bohům — Fousatý trpaslík.

Na to přišel Gandalf a my opět vyrazili na cestu za pokladem. Čekal nás poslední úsek cesty Temným hvozdem, na kterém se nachází království lesních elfů. Ti nás ale nechtěli pustit dále a začali celou naši skupinu chytat. Nakonec se několika statečným trpaslíkům podařilo uniknout a osvobodit ostatní zajatce. Elfy jsme proto nechali za sebou a utíkali z Temného hvozdu pryč.

Nakonec se před námi otevřela planina a v dálce jsme uviděli cíl naší cesty — Osamělou horu.

Lubina 2011 − 7. den

Tento den jsme se opět shledali s Gandalfem, který naštěstí skřetům utekl. Jakmile jsme se s ním uvítali, vyrazili jsme směrem k Temnému Hvozdu. Tento nebezpečný prales musíme projít, pokud se chceme dostat až k našemu pokladu. Bohužel jsme hned na kraji lesa narazili na rozvodněnou řeku Zapomnění, která uspí každého, kdo do ní spadne. Lávka přes tuto řeku byla rozbitá, a tak většina z nás nakonec do řeky spadla.

Spící trpaslíky jsme pak museli přenést celou cestu až do tábora. Cesta se tak zkomplikovala a nebyla nijak jednoduchá. Nakonec jsme se dostali do tábora všichni a spáči se jako zázrakem probudili.

Odpoledne jsme pak věnovali obchodování. Prodávali a kupovali jsme ponožky (papírové) a snažili se na nich zbohatnout.

Gandalf zdolává rozvodněnou řeku Zapomnění.